Action Bubble sheet mask

Action heeft af en toe hele leuke gezichtsmaskertjes voor een hele lage prijs. Onder andere dit bubble mask. Bubbels maskers zijn een enorme trend geweest en ik heb zelf al ééntje geprobeerd van Aliexpress en die beviel me eigenlijk wel heel goed. Maar naar ingrediënten toe was ik een beetje bang. Dus ik ben heel blij dat Action dit nu verkoopt, want stiekem is dit toch wel leuk!

Het is heel simpel. Je haalt het sheet mask uit de verpakking je brengt dit aan op je gezicht en laat dit 10 tot 15 minuutjes zitten. Maar ik zal eerlijk zijn, sheet mask zijn nooit mijn ding geweest. Meestal omdat ik het niet lekker vind zitten op de huid en het niet altijd past. Maar ik vond de bubbels zo leuk dat ik het een kans heb geven.
Na 2 minuutjes merkte ik al gelijk dat er al bubbeltjes tevoorschijn kwamen. Het maakt geen knettert geluid, terwijl ik dat heel ontspannend vind. Verder heeft het mijn huid zacht gemaakt en was het niet geïrriteerd. Het is een heel simpel masker onder teveel poes pas. Wel leuk om je huid een opper te geven, maar het is niet het beste masker dat ik al ooit geprobeerd heb. Dit masker kan je kopen bij de Action voor €0,59

Al eens een masker van de Action geprobeerd?

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.